Η Ιωάννα Παναγοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα στις 14 Ιουλίου 1980. Φοίτησε στο δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο του Αρσακείου Ψυχικού. Συνεχίσε τις σπουδές της στο Deree αποκτώντας BA στην ειδικότητα “Applied Linguistics” (Εφαρμοσμένη Γλωσσολογία). Γοητευμένη από την αγγλική γλώσσα και κουλτούρα, αποφάσισε ότι η διδασκαλία της γλώσσας ήταν ο μόνος τρόπος για να μεταδώσει την αγάπη αυτή σε όσους περισσότερους ανθρώπους μπορεί. Ακολουθώντας το ένστικτο της μετακόμισε στην Αγγλία , όπου παρακολούθησε και ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα ειδίκευσης του Middlesex University, “Teaching English to Speakers of Other Languages” (TESOL).
Η διαμονή της στο Λονδίνο κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών της, την έφερε σε πιο στενή επαφή με τη γλώσσα και την αγγλική κουλτούρα. Ζώντας σε ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον όπως το Λονδίνο, καλλιέργησε το ιδεώδες του πλουραλισμού, αναπτύσσοντας την ικανότητα να μπορεί να ανταπεξέλθει στις ιδιαιτερότητες που ενδεχομένως να παρουσιαστούν σε μια ομάδα, όπου τα μέλη της μπορεί να διαφέρουν ως προς τη γλώσσα, το πολιτιστικό και εκπαιδευτικό υπόβαθρο. Η διαβίωση στο εξωτερικό συνέβαλε επίσης και στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, ένα χαρακτηριστικό το οποίο προσπαθεί να περάσει στους μαθητές της καθημερινά, θέλωντας να τους κάνει να είναι σε θέση να κατανοούν τις ιδιαιτερότητες και τη διαφορετικότητα των άλλων, βάζοντας ο καθένας τον εαυτό του στη θέση του άλλου. Ο εντόπισμος και η μελλοντική εξάλειψη των διαφορών ανάμεσα στους μαθητές της, είναι ένα θέμα το οποίο την απασχόλησε και συνεχίζει να την απασχολεί. Από την περίοδο όπου παρακολουθούσε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Ειδίκευσης ξεκίνησε να ασχολείται με την έρευνα πάνω στις διαφορές μεταξύ μιας αγγλοσαξωνικής και μιας ελληνικής τάξης, επιλέγοντας αυτό ως αντικείμενο για τη διατριβή της, μέχρι και σήμερα που κάνει πράξη τόσο αυτά που διδάχτηκε αλλά και αυτά που αποκόμισε από την πολύχρονη διδακτική εμπειρία της.
Ολοκληρώντας τις μεταπτυχιακές σπουδές και αφήνοντας πίσω το πολύβουο Λονδίνο, ξεκινά την καριέρα της ως καθηγήτρια στον ιδιωτικό τομέα. Μέχρι και σήμερα δεν ξεχνά την πολύτιμη συμβολή που είχε στη διαμόρφωση του προσωπικού της στυλ διδασκαλίας η συναναστροφή της με αξιόλογους καθηγητές Αγγλικών τόσο στα πρώτα χρόνια της καριέρας της όσο και μεταγενέστερα. Συναντώντας διαφορετικές περιπτώσεις μαθητών κάθε φορά, και έχοντας πάρει τη σωστή καθοδήγηση από τους μέντορες της, συνειδητοποίησε από πολύ νωρίς πως η διδασκαλία βασίζεται στην ατομικότητα. Για το λόγο αυτό πρωταρχικός της στόχος είναι να «χτίζει» το μάθημα πάνω στο μαθητή, ακολουθώντας πάντα πιστά τις επιταγές της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας σε συνδυασμό με το αστείρευτο προσωπικό ενδιαφέρον για τις νέες εξελίξεις και τάσεις στο χώρο της διδασκαλίας αλλά και της παιδοψυχολογίας, τη γνώση της οποίας θεωρεί αναπόσπαστο κομμάτι της μαθητοκεντρικής διδασκαλίας. Οι εξειδικευμένες γνώσεις στον τομέα της γλωσσολογίας-διδασκαλίας σε συνδυασμό με τις γενικές ακαδημαϊκές γνώσεις που αποκόμισε παρακολουθώντας το προπτυχιακό πρόγραμμα του Deree της έχουν αποδώσει μεγαλύτερη άνεση στην προετοιμασία μαθητών για πτυχία και μαθήματα αλλά και μεταφράσεις κειμένων που απαιτούν εξειδικευμένη ορολογία (πχ GMAT, IB ((International Bacalorea), Business English).
Εκτός από τις θεωρητικές γνώσεις, σημαντική είναι κατά τη γνώμη της η συμβολή του εκπαιδευτικού υλικού, το οποίο επιμελείται προσωπικά και φροντίζει να ταιριάζει με την ιδιοσυγκρασία της κάθε τάξης. Η επιλογή του υλικού γίνεται από μια πληθώρα διαθέσιμων βιβλίων αξιόλογων εκδοτικών οίκων, διαδραστικών προγραμμάτων διδασκαλίας, αλλά και επιπλέον ασκήσεων, λογοτεχνικών κειμένων και άλλων οπτικοακουστικών ερεθισμάτων. Η καθημερινή έμπνευση και προσπάθεια να γίνει το μάθημα πιο αποτελεσματικό σε οποιαδήποτε ηλικία και αν απευθύνεται, απέδωσε μέχρι στιγμής τους καλύτερους καρπούς, καθώς τα ποσοστά επιτυχίας των μαθητών της στις εξετάσεις έφτασαν πολλές φορές το 100%.
Η απόλυτη επιτυχία για την ίδια θα ήταν εκτός από το πιστοποιητικό ο κάθε ένας μαθητής να μπορέσει να χρησιμοποιήσει τη γλώσσα ως διαβατήριο για τη διαπλάτυνση των οριζόντων του και της γαλούχησης του χαρακτήρα του διότι η εκπαίδευση δεν χρησιμοποιείται μόνο ως μέσο επικοινωνίας αλλά και ως μέσο εξέλιξης. Όντας επίμονη εκ φύσεως, δουλεύει σκληρά καθημερινά για να επιτύχει τους στόχους της, φροντίζοντας να ξεκουράζεται στο ενδιάμεσο διαβάζοντας αστυνομική λογοτεχνία και ταξιδεύοντας παρέα με τους ήρωες των βιβλίων στο Λονδίνο με τον Ηρακλή Πουαρώ της Αγκάθα Κρίστι, στο Κάστρο του Εδιμβούργου με τον Ρέμπους του Ίαν Ράνκιν, στο Μπέρμινχαμ της δεκαετίας του 1920 με τον Τόμι Σέλμπι των Peaky Blinders και στους κήπους του Νότινγκ Χιλ με τον William Thaker και την Anna Scott.